Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití metod soft computingu jako podpory pro rozhodování při řízení podniku
Pekárek, Jan ; Jašek, Roman (oponent) ; Lenort, Radim (oponent) ; Zinecker, Marek (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Předložená disertační práce se zabývá problémem rozmístění nabíjecí infrastruktury pro elektromobily na území České republiky. Jádrem práce je matematický optimalizační model, který je implementován v jazyce výpočetního software MATLAB. Model je tvořen několika dílčími celky představující samostatné modely zkoumaných veličin. Jednotlivé kapitoly práce postupně popisují tyto dílčí modely. Dílčí modely jsou: model poptávky po nabíjecí službě, model nabídky nabíjecí služby, simulátor nabíjení, optimalizační model a metoda řešení modelu. Optimalizační model je zrychlen paralelizací na grafické kartě. Optimalizační metoda je navržena jako zvláštní implementace genetických algoritmů na populaci stromově strukturovaných jedinců. Závěrečná kapitola pojednává o ekonomických aspektech zkoumaného problému, o důsledcích zjištění a o roli, kterou optimalizační model v uvažovaném kontextu hraje. Hlavní přínos práce spočívá ve formulaci zkoumaného problému do podoby matematického modelu, doprovodných analýzách a zdůvodněních. Libovolný uživatel disponující aktuálními reálnými daty pak může tuto práci spolu s přiloženými skripty použít a pomocí nich nalézt odpovědi na otázky týkající se vztahu elektromobility a nabíjecí infrastruktury.
Řešení nabíjení elektromobilů v bytových komplexech
Machajdík, Marek ; Poulíček, Matěj (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
V práci jsou roztříděny veřejné nabíjecí stanice, je uveden jejich popis a jsou doplněny informace o kompatibilitě nabíjecích stanic se současnými elektromobily. Jsou shrnuty informace o individuálním nabíjení elektromobilů pomocí wallboxů a jsou uvedeny jejich charakteristické vlastnosti a výkonové limity. Nemalá pozornost je věnována technologii V2B a možnostem řešení nabíjení elektromobilů v bytových domech s více bytovými jednotkami a s vlastním parkovacím stáním. Součástí práce bude i soubor sloužící pro výpočet vhodného řešení nabíjení elektromobilů v bytovém domě. Závěrečná část práce je věnována řešení nabíjení elektromobilů pro konkrétní bytový dům za využití vytvořeného výpočtového souboru.
Nabíjecí standardy v oblasti elektromobility
Novák, Michal ; Toman, Marek (oponent) ; Červinka, Dalibor (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je provedena literární rešerše na téma nabíjecích standardů v oblasti nabíjení elektrických vozidel. V práci jsou uvedeny historické standardy objevující se v počátcích rozvoje elektrických vozidel a jejich následný vývoj. Hlavní částí práce je rozdělení nabíjecích standardů do kategorií podle normy IEC 62196, rozdělení podle způsobu nabíjení a použitých specializovaných standardizovaných konektorů a zásuvek. Dále je popsán princip a potřebný hardware pro zajištění komunikace při nabíjení jak střídavým proudem tak i stejnosměrným proudem.
Využití metod soft computingu jako podpory pro rozhodování při řízení podniku
Pekárek, Jan ; Jašek, Roman (oponent) ; Lenort, Radim (oponent) ; Zinecker, Marek (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Předložená disertační práce se zabývá problémem rozmístění nabíjecí infrastruktury pro elektromobily na území České republiky. Jádrem práce je matematický optimalizační model, který je implementován v jazyce výpočetního software MATLAB. Model je tvořen několika dílčími celky představující samostatné modely zkoumaných veličin. Jednotlivé kapitoly práce postupně popisují tyto dílčí modely. Dílčí modely jsou: model poptávky po nabíjecí službě, model nabídky nabíjecí služby, simulátor nabíjení, optimalizační model a metoda řešení modelu. Optimalizační model je zrychlen paralelizací na grafické kartě. Optimalizační metoda je navržena jako zvláštní implementace genetických algoritmů na populaci stromově strukturovaných jedinců. Závěrečná kapitola pojednává o ekonomických aspektech zkoumaného problému, o důsledcích zjištění a o roli, kterou optimalizační model v uvažovaném kontextu hraje. Hlavní přínos práce spočívá ve formulaci zkoumaného problému do podoby matematického modelu, doprovodných analýzách a zdůvodněních. Libovolný uživatel disponující aktuálními reálnými daty pak může tuto práci spolu s přiloženými skripty použít a pomocí nich nalézt odpovědi na otázky týkající se vztahu elektromobility a nabíjecí infrastruktury.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.